Naujienlaiškis padeda užmegzti artimesnį ryšį su klientu, jis gali pateikti įdomios informacijos bei skatinti pardavimus. Tai vienas iš pigiausių ir efektyviausių būdų pasiekti savo klientus. Vis tik, kad naujienlaiškių siuntimas atneštų daugiau naudos nei žalos, reikia šiek tiek žinių apie šį komunikacijos būdą. Štai keli dalykai, kuriais vadovaujantis naujienlaiškių rinkodara bus efektyvesnė:
- Įdomus, patraukiantis dėmesį turinys su gražia vizualizacija, naudingi pasiūlymai klientui.
- Duomenų analizė po siuntimo.
- Analizė ar laiškai nepatenka į „spam“ dėžutę.
- Reguliarus siuntimas, užtikrinantis ryšio palaikymą.
Siunčiant naujienlaiškius su tam tikromis platformomis internete galima gauti išsamią ataskaitą, kuri iš tiesų yra būtina, norint geriau pažinti savo klientą, jo pirkimo įpročius.
Kad naujienlaiškis netaptų brukalu
Visi žinome, kaip erzina nuolat brukama reklama, kurioje reklamuojamos prekės mums neįdomios. Kad naujienlaiškis netaptų tokiu brukalu reikia nusistatyti siuntimo terminus, vieną – keturis kartus per mėnesį. Kiekviename laiške pateikiant kažką naujo, įdomaus, naudingo.
Toliau skaityti „Naujienlaiškis bus efektyvus tik atliekant duomenų analizę”