Turinio rinkodara nuo A iki Ž

Turinio rinkodara šiais laikais versle yra vienas dažniausiai minimų žodžių junginių. Daugelis yra girdėjęs įvairias nuotrupas, kurios geriausiai apibūdina veiklą. Kartais rinkodara pavadinama marketingu, tačiau nuo to pats procesas visiškai nekinta.

Turinio marketingas arba rinkodara – tai strategija, kuria stengiamasi išpopuliarinti konkrečią idėją, verslą, įmonę, produktą, paslaugą… Šiais laikais efektyvi reklama yra karalienė. Pasirinkus tinkamą strategiją ir orientuojantis į klientus galima parduoti praktiškai viską. Apsidairykite, kiek daug įvairiausių daiktų atrodo beverčiai, tačiau perkami labai masiškai. Kodėl? Nes AČIŪ REKLAMAI. Ji gali parduoti viską. Tiesa, tik geras savo srities specialistas padės tai pasiekti.

Turinio marketingas – ne tik straipsnių rašymas

Turinio rinodaraKalbant apie turinio rinkodarą – žmonės dažniausiai galvoja, kad tai straipsnių rašymas. Tiek pačiame reklamuojamame internetiniame puslapyje, tiek kituose, kur kalbama apie reklamuojamą verslą. Žinoma, straipsnių rašymas – labai svarbi rinkodaros dalis. Geras straipsnis negali garantuoti, kad produktas bus parduotas. Tačiau jis gali užtikrinti, kad daug žmonių apsilankys Jūsų puslapyje, o tuo pačiu, jeigu siūloma paslauga arba prekė tiks – ji bus nupirkta.

Tekstai neturi vien tik parduoti

Puslapiuose talpinami tekstai bus naudingi tik tokiu atveju, jeigu jie nebus lakoniški ir neskambės labai „pardavimiškai“. Tai reiškia, kad pateikti tekstai turi būti naudingi žmogui. Juk naršytojai labai dažnai užsuka į konkrečius puslapius ne tam, kad pirktų, tačiau kad rastų reikalingą informaciją. O tai Jums taip pat suteikia daug naudos, kadangi radus info – asmuo gali nuspręsti pas jus ir apsipirkti. Taigi, pateikite tik naudingus ir informatyvius tekstus.

Toliau skaityti „Turinio rinkodara nuo A iki Ž”

Svarstyklės – ir sverti, ir puošti

Šiandieniniame pasaulyje, kada viską valdo grožio kultas, viskas skaičiuojama gramais. Parduotuvės, kurios parduoda elektronines svarstykles šiandien turi kaip niekad daug užsakymų. Juk dabar visiems kalama į galvą, kaip svarbu sverti savo maisto produktus, gramais matuoti kiekvienos maistinės medžiagos kiekį. Dailiosios lyties atstovės sveriasi kelis kartus per dieną, o didžiausią prasmę savistebėsenoje turi nebe kilogramai, o gramai. Kelių šimtų gramų skirtumas sveriantis skirtingomis dienomis jau suvokiamas kaip pavojaus signalas ir paskatina griebtis dietų.

Svarstyklės pigiauVienos elektronines svarstykles parduodančių įmonių vadybininkas Jonas S. tikina, kad šiandien iš įrenginio tikimasi kaip niekada didelio tikslumo. Kita tendencija, kuri dar prieš gerą dešimtmetį nebuvo tokia ryški yra tai , kad pirkėjams svarbus tapo ir svarstyklių dizainas. Nesvarbu, apie kokios kategorijos svarstykles (jas aptarsime kiek vėliau) kalbama, dabar klientai derinas jas prie kambario, virtuvės, vonios interjero dizaino. Žmonėm svarbu tapo medžiagos, iš ko jos gaminamos. Kažkada, paklausus, kodėl tai įgauna tokią reikšmę, viena klientė atsakė „Saip kodėl?Juk mes nei dienai nesiskiriame su svarstyklėmis!Todėl svarbu, kad net rodomi skaičiai jose gąsdina, būtų malonu pažiūrėti į spalvą, apvadukus, ekranėlio dizainą ir panašiai.“ Ir to tikimasi ne tik iš žmonėms svertis skirtų svarstyklių. Pirmiausia aptarkim pagrindines svarstyklių kategorijas. Dvi didžiausios svarstyklių kategorijos yra mechaninės ir elektroninės. Toliau galima skirstyti į buitines, automobilines, medicinines, grindines svarstykles, svarstykles, skirtas sverti kūdikiams, laboratorines svarstykles ir kt. Jonas S. Savo įmonėje dažniausiai parduoda elektronines svarstykles. Turint omenyje, kad šiandieninis technologijų amžius yra persunktas elektronika, tai neturėtų kelti įtarimo. Tokios svarstyklės ypač tikslios, svorį rodo gramų, miligramų, jei kalbame apie laboratorines svarstykles – net ir tūkstantųjų arba dar smulkesnių dalių tikslumu. Vis mažiau parduodama ne elektroninių, o paprastų mechaninių vonios svarstyklių, nes jos nėra tokios preciziškai tikslios. Kaip ten bebūtų, atsiranda klientų (taip pat didžiąja dalimi moterų), kurios kaip tik pirmenybę teikia mechaninėms svarstyklės, kadangi tokios svarstyklės, kaip moterys sako, „nematuoja tavo nuodėmių kiekvienu grameliu“. Tai tik įrodo, kaip paklausą ir pasiūlą reguliuoja psichologiniai klientų nuostatai.

Toliau skaityti „Svarstyklės – ir sverti, ir puošti”