Naujienlaiškis padeda užmegzti artimesnį ryšį su klientu, jis gali pateikti įdomios informacijos bei skatinti pardavimus. Tai vienas iš pigiausių ir efektyviausių būdų pasiekti savo klientus. Vis tik, kad naujienlaiškių siuntimas atneštų daugiau naudos nei žalos, reikia šiek tiek žinių apie šį komunikacijos būdą. Štai keli dalykai, kuriais vadovaujantis naujienlaiškių rinkodara bus efektyvesnė:
- Įdomus, patraukiantis dėmesį turinys su gražia vizualizacija, naudingi pasiūlymai klientui.
- Duomenų analizė po siuntimo.
- Analizė ar laiškai nepatenka į „spam“ dėžutę.
- Reguliarus siuntimas, užtikrinantis ryšio palaikymą.
Siunčiant naujienlaiškius su tam tikromis platformomis internete galima gauti išsamią ataskaitą, kuri iš tiesų yra būtina, norint geriau pažinti savo klientą, jo pirkimo įpročius.
Kad naujienlaiškis netaptų brukalu
Visi žinome, kaip erzina nuolat brukama reklama, kurioje reklamuojamos prekės mums neįdomios. Kad naujienlaiškis netaptų tokiu brukalu reikia nusistatyti siuntimo terminus, vieną – keturis kartus per mėnesį. Kiekviename laiške pateikiant kažką naujo, įdomaus, naudingo.
Visiems tikriausiai taip būna, kad pamatę naujienlaiškį su nuolaida tam produktui, kurio mums kaip tik reikia, pavyzdžiui, kavos aparatui, tuojau pat paspaudžiame ant nuorodos. Reguliariai siunčiant naujienlaiškius ir darant analizę galima pastebėti, koks adresatas net nebuvo atvertęs laiško, kurie adresatai atvertė laišką, kurie paspaudė nuorodą, galiausiai – kurie kažką įsigijo. Taip galite tirti savo klientus. Ilgainiui tampa aišku, kuriuo paros metu geriausiai siųsti laiškus. Jeigu ryte išsiuntus buvo atversta 100 naujienlaiškių, o vakare 500 laiškų, greičiausiai vakaras ir bus tas tinkamas metas, kai grįžę po darbo žmones ilsisi prie savo kompiuterių ar išmaniųjų ekranų.
Naujienlaiškio turinys
Žinoma, turinys yra kelias į kliento širdį, emocijas. Naujienlaiškis prasideda nuo pavadinimo. Jį klientas pamato pirmiausia ir sprendžia ar pavadinimas domina, ar ne. Todėl reikėtų parašyti pasiūlymo apibendrinimą, informacijos santrauką, pavyzdžiui: „20 % nuolaida rudens kolekcijai“, „sužinokite visą tiesą apie kosmetikos ingredientus“. Nereikia stengtis, kad naujienlaiškį atvers visi gavėjai, reikėtų orientuotis su tam tikra preke į žmogų, kuriam jos reikia. Visa tai padeda išsiaiškinti nuodugni duomenų analizė, kurią pateikia profesionalios laiškų siuntimo internetinės programos.