Šiandien, kai valstybiniams keliams tenka toks didelis transporto priemonių srautas, kelio remontu užsiimančios įmonės dirba su ypač kokybiškomis medžiagomis. Tačiau, ką apie remontui skirtas medžiagas turi žinoti duobę savo kieme norintis suremontuoti gyventojas? Šaltas asfaltas – nauja ir kiekvienam prieinama technologija, su kuria galima pasiekti neįtikėtinų rezultatų.
Lietuviai, ypač Laikinosios sostinės ir šalies provincijos gyventojai yra nelinkę didžiuotis Lietuvos keliais. Dažnas skundžiasi, kad savivaldybės neskiria pinigų kapitaliniams kelių remontams, o po kiekvieno šaltojo laikotarpio stengiasi „sulopyti“ tūkstančius duobių. Tokia kelių korekcija daugiau kosmetinė, bet ilgalaikio pagerėjimo negarantuoja. Pasikeitus oro sąlygoms, asfaltas vėl trūkinėja, jo tvirtumas pažeidžiamas ir duobės greitai atsinaujina – dar didesnės ir pavojingesnės vairuotojams. Įtakos nuolatiniam kelio dangos dėvėjimuisi ir skilinėjimui turi ir neatsakingas transporto priemonių valdytojų elgesys. Stambių, sunkiems kroviniams skirtų vežti automobilių ir sunkvežimių vairuotojai dažnai nepaiso draudžiamųjų kelio ženklų ir, taupydami laiką bei norėdami sumažinti atstumus, važiuoja tokiais keliais, kur sunkiasvorių transporto priemonių eismas apskritai draudžiamas. Tą puikiai atskleidžia sugadinti gyvenviečių keliai, kuriuos tolimųjų reisų vairuotojai ar krovinių vežėjai pasiekia pramonės centrus arba autostradas.
Toliau skaityti „Nauja kovos prieš kelio duobes technologija”